Stosunek klientów indywidualnych do elektronicznych kanałów dystrybucji usług bankowych na podstawie badań

Marta Zawadewicz

Abstrakt


Celem artykułu jest rozpoznanie opinii i nastawienia klientów indywidualnych do elektronicznych kanałów świadczenia i dostępu do usług bankowych. Scharakteryzowano w nim elektroniczne kanały dystrybucji usług bankowych, wskazując jednocześnie na ich zalety i wady, a następnie zaprezentowano wyniki badania ankietowego przeprowadzonego wśród słuchaczy studium policealnego. Analiza koncentruje się na opinii i postawach klientów banków wobec elektronicznych kanałów dystrybucji oraz świadomości istniejących wad i zalet bankowości elektronicznej. Z uwagi na dobór grupy badawczej analiza dotyczy postrzegania usług bankowości elektronicznej przez klientów lokalnego rynku.

Full Text:

PDF

Komentarze

  • Brak komentarzy.


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License.

Projekt "Nowa jakość kształcenia i zarządzania w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu"
współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2013 Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu