Produkty bankowe dla dzieci i młodzieży

Anna Jabłońska, Anna Świetlik

Abstrakt


Rynek usług bankowych jest obecnie na etapie bardzo szybkiego otwierania się na klienta małoletniego. Banki prześcigają się w atrakcyjności proponowanych usług dla grupy wiekowej poniżej 18 lat. Rachunki bankowe, karty płatnicze, lokaty – wszystkie te produkty zostały tak skonfigurowane, aby zaspokoić potrzeby dzieci i młodzieży. Celem artykułu jest pokazanie powodów niekorzystania z produktów bankowych przez osoby małoletnie oraz zbadanie nastawienia dzieci i ich rodziców do tego rodzaju usług oraz określenie związku pomiędzy poziomem wiedzy z dziedziny bankowości i finansów oraz znajomo- ści aktualnych ofert z faktem posiadania lub nieposiadania któregokolwiek z produktów bankowych. Podejmowany jest również problem tego, czy przeciętne dziecko posiada warunki do założenia konta lub posiadania karty płatniczej.

Full Text:

Bez tytułu

Komentarze

  • Brak komentarzy.


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License.

Projekt "Nowa jakość kształcenia i zarządzania w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu"
współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2013 Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu